- Naso CC i Percula CRM - rozwiązania firmy CTI Solutions (zintegrowane systemy Call Center i CRM)
Naso CC - system statystyk i call center - oprogramowanie klasy Call Center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego jak i wychodzącego. Naso CC pozwala na rozszerzenie funkcjonalności central telefonicznych Platan o funkcje typowe dla systemów Call center takie jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta pozwalająca na logowanie oraz prezentację informacji o połączeniach, statystyki połączeń oraz pracy agentów. Naso CC pozwala na zintegrowanie istniejącej bazy klientów w celu ich identyfikacji przy prowadzeniu rozmów oraz przeglądania historii kontaktów z klientami.
System składa się z kilku elementów:
- aplikacji serwerowej integrującej się z różnego rodzaju centralami telefonicznych (Platan, Alcatel, Panasonic, Siemens, Nortel)
- aplikacji konsultanta/agenta
- aplikacji supervisora
Percula CRM - system CRM (Customer Relationship Management) pozwalający na szybkie i sprawne zarządzanie sprawami klientów oraz zapewnienie pełnej kontroli nad wszystkimi aspektami współpracy z nimi: pozyskanie nowych klientów, obsługę istniejących, ujednolicenie wsparcia posprzedażowego oraz budowanie ich lojalności. Dzięki obsłudze procesów biznesowych łatwo można zaimplementować nawet skomplikowane, rozgałęzione procesy opisujące pracę poszczególnych działów firmy i zwiększyć efektywność obsługi klientów. Możliwość integracji z centralą telefoniczną pozwala uprościć obsługę klientów poprzez szybki dostęp do wszystkich informacji o dzwoniącym kliencie. Klient jest identyfikowany przez CRM jeszcze przed odebraniem połączenia przez pracownika i wyświetlana jest karta klienta. Opcjonalnie Percula CRM może być zintegrowany z systemami Call Center (Anthias CC lub Naso CC) pozwalając na logowanie się do systemu call center (zgłaszanie swojej dostępności, przerw), wyświetlanie informacji o kolejkach oczekujących klientów na poszczególnych infoliniach, prezentowanie pełnych informacji o klientach dzwoniących na infolinię.