Proamtel
Proamtel
Proamtel

Biznesowa komunikacja:
systemy VoIP PBX PLATAN
chmurowe Cloud PBX NFON
_________________________

Doradztwo i optymalizacja:
- Internet symetryczny SLA
- łącza telefoniczne
- łącza internetowe
- Cloud Data
__________________________

Nowoczesne systemy
telekomunikacyjne:

- mobilność - zdalna praca
- przekierowanie połączeń
- integracja smartphone
- Unified Communications
- pokoje konferencyjne
- komunikacja VoIP GSM
- obsługa linii PSTN, ISDN
- CTI,Contact Call Center
_________________________

NFON - Cloud IP PBX
Funkcjonalne, proste
i bezpieczne rozwiązanie
chmurowej telefonii VoIP
Wszechstronna platforma
do komunikacji biznesowej
Unified Communication
_________________________

Posiadamy wyposażenie do:
Platan Micra Sigma Optima
Platan Progres 40
Micronet Delta
Slican CCA2720

powrót na stronę "OFERTA"


  • Naso CC i Percula CRM - rozwiązania firmy CTI Solutions (zintegrowane systemy Call Center i CRM)

    Naso CC - system statystyk i call center - oprogramowanie klasy Call Center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego jak i wychodzącego. Naso CC pozwala na rozszerzenie funkcjonalności central telefonicznych Platan o funkcje typowe dla systemów Call center takie jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta pozwalająca na logowanie oraz prezentację informacji o połączeniach, statystyki połączeń oraz pracy agentów. Naso CC pozwala na zintegrowanie istniejącej bazy klientów w celu ich identyfikacji przy prowadzeniu rozmów oraz przeglądania historii kontaktów z klientami.
    System składa się z kilku elementów:
    - aplikacji serwerowej integrującej się z różnego rodzaju centralami telefonicznych (Platan, Alcatel, Panasonic, Siemens, Nortel)
    - aplikacji konsultanta/agenta
    - aplikacji supervisora

    Percula CRM - system CRM (Customer Relationship Management) pozwalający na szybkie i sprawne zarządzanie sprawami klientów oraz zapewnienie pełnej kontroli nad wszystkimi aspektami współpracy z nimi: pozyskanie nowych klientów, obsługę istniejących, ujednolicenie wsparcia posprzedażowego oraz budowanie ich lojalności. Dzięki obsłudze procesów biznesowych łatwo można zaimplementować nawet skomplikowane, rozgałęzione procesy opisujące pracę poszczególnych działów firmy i zwiększyć efektywność obsługi klientów. Możliwość integracji z centralą telefoniczną pozwala uprościć obsługę klientów poprzez szybki dostęp do wszystkich informacji o dzwoniącym kliencie. Klient jest identyfikowany przez CRM jeszcze przed odebraniem połączenia przez pracownika i wyświetlana jest karta klienta. Opcjonalnie Percula CRM może być zintegrowany z systemami Call Center (Anthias CC lub Naso CC) pozwalając na logowanie się do systemu call center (zgłaszanie swojej dostępności, przerw), wyświetlanie informacji o kolejkach oczekujących klientów na poszczególnych infoliniach, prezentowanie pełnych informacji o klientach dzwoniących na infolinię.