System telekomunikacyjny Cloud IP PBX firmy NFON:
Komunikacja biznesowa dokładnie taka, jaka powinna być:
- zapewnia kompletną i zaawansowaną funkjonalność IP PBX
- Unified Communications - integracja aplikacji i urządzeń
- prosty interfejs użytkownika, funkcje przeciągnij i puść
- elastyczność skalowania w górę i w dół zgodnie z wymaganiami
- kontrola kosztów dzięki przewidywalnym opłatom miesięcznym
- brak ukrytych opłat, brak umów długoterminowych
- opłaty dotyczą korzystania z usługi
- dostępne taryfy abonamentowe no-limit
- umożliwia prowadzenie interesów z każdego miejsca na każdym urządzeniu
- geograficznie rozproszona infrastruktura zabezpieczona przed awarią
Rozwiązania specjalne:
Nvoice for Microsoft Teams
Funkcje komunikacyjne PBX w znanym środowisku Teams pozwalają użytkownikom łatwo łączyć się z klientami i współpracownikami oraz pracować przy wspólnych projektach - niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu czy w podróży.
Nvoice for Skype for Business - UC w połączeniu z Cloud-PBX
Łączy Microsoft Skype for Business z Cloudya - systemem telefonicznym NFON. Zyskujesz na funkcjach Unified Communications usługi Skype for Business i funkcjonalności oraz zdolnościach Cloudya, włącznie z połączeniem z publiczną siecią telefoniczną. Jeden numer, dowolna kombinacja urządzeń.
Nconnect Voice
Umożliwia płynne przejście do elastycznej, skalowalnej komunikacji IP. Podłącz istniejący dotychczasowy system centrali IP PBX Carrier Network i zarejestruj kompletne bloki numeryczne, w tym pojemność kanału głosowego. Następnie ciesz się większą elastycznością i bezpieczeństwem przy niższych kosztach. Rozwiązanie dla wszystkich lokalizacji biurowych, zgodność z przepisami, zabezpieczenie na przyszłość.
Ncontactcenter
Kompletne, bogate w funkcje rozwiązanie do efektywnej i przejrzystej komunikacji wielokanałowej za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Oferując maksymalną elastyczność i bezpieczeństwo na przyszłość bez potrzeby instalowania sprzętu i oprogramowania.
Neorecording - nagryanie głosowe i przechowywanie
Oprogramowanie Neorecording firmy ASC Technologies to oparte na chmurze rozwiązanie do nagrywania głosu i analiz, połączone z naszym chmurowym systemem telefonicznym Cloudya. Neorecording rozwiązuje problemy z ustawodawstwem UE i zrewolucjonizuje Twoją komunikację z klientem. Zgodność z wymogami prawnymi UE, np. z MiFID II, archiwum szyfrowanych połączeń (5+ lat).
Nmonitoring Queues
Monitorowanie real-time - przegląd aktywnych połączeń, kolejek i kampanii zewnętrznych w czasie rzeczywistym w prostym, mocnym interfejsie. Kompleksowa analiza, nieograniczone wallboardy, kolejki monitorujące. Profil agenta do przeprowadzenia samokontroli i wydajnej obsługi połączeń.
Nhospitality - dla hoteli
Jest usługą komunikacyjną w chmurze umożliwiającą hotelom usprawnienie wszystkich procesów komunikacyjnych związanych z usługami, bez potrzeby dodatkowego sprzętu lub oprogramowania. Oferowanie znakomitych wyników komunikacji związanych z obsługą zapewnia więcej usatysfakcjonowanych gości, większą wydajność serwisu i redukcję kosztów.