Proamtel
Proamtel
Proamtel

Biznesowa komunikacja:
systemy VoIP PBX PLATAN
chmurowe Cloud PBX NFON
_________________________

Doradztwo i optymalizacja:
- Internet symetryczny SLA
- łącza telefoniczne
- łącza internetowe
- Cloud Data
__________________________

Nowoczesne systemy
telekomunikacyjne:

- mobilność - zdalna praca
- przekierowanie połączeń
- integracja smartphone
- Unified Communications
- pokoje konferencyjne
- komunikacja VoIP GSM
- obsługa linii PSTN, ISDN
- CTI,Contact Call Center
_________________________

NFON - Cloud IP PBX
Funkcjonalne, proste
i bezpieczne rozwiązanie
chmurowej telefonii VoIP
Wszechstronna platforma
do komunikacji biznesowej
Unified Communication
_________________________

Posiadamy wyposażenie do:
Platan Micra Sigma Optima
Platan Progres 40
Micronet Delta
Slican CCA2720

powrót na stronę "OFERTA" | powrót na stronę "Telefonia Bezprzewodowa"


Platan Call Monitor
oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę (managerów).

Najważniejsze funkcje programu Platan Call Monitor:

  • monitorowanie połączeń przychodzących na grupy użytkowników z informacją o numerze i nazwie dzwoniącego, graficznym przedstawieniem statusu połączenia (odebrane, nieodebrane, oddzwonione),
  • informacja o tym, kto w grupie odebrał poszczególne połączenia,
  • informacja o połączeniach nieodebranych przez grupę, ze wskazaniem, czy i kto oddzwonił, a które nie zostały obsłużone,
  • informacja o połączeniach oczekujących w kolejce,
  • wyświetlanie dostępności agentów (zalogowany, wylogowany),
  • statusy krótkotrwałej niedostępności (np. urlop, przerwa) ustawiane przez agentów, w czasie której kolejne połączenia nie są do danej osoby kierowane,
  • informacja o połączeniach utraconych (porzuconych przez dzwoniącego w czasie oczekiwania na rozmowę),
  • statystyki połączeń dla grup i agentów (w tym łączne czasy rozmów, czas potrzebny na odebranie telefonu, liczbę połączeń nieodebranych i utraconych, oczekujących średnio w kolejce itp.),
  • statystyki w formie graficznej i historię dla dowolnego okresu,
  • łatwe logowanie do jednej lub więcej Grup Wspólnego Wywołania i z nich wylogowywanie,
  • obsługa do 64 Grup Wspólnego Wywołania, po nawet 16 użytkowników każda, w jednej lub wielu lokalizacjach.